Činjenice koje govore same za sebe

Ribarenje

Ja sam zapravo jako znatiželjan… i željan znanja… Ne pišem ovdje “protiv vjere” iz hira ili iz neke mržnje, kao neki kojima se je crkva i kršćanstvo smučilo i zgadilo. A ima i takvih…
Pišem jednostavno radi toga jer sam došao do nekih otkrića i spoznaja, pa smatram da je vrijedno to reći i drugima, a posebno s onima koji imaju “problema s vjerom”, kao što sam ja imao. S onima koji jednostavno nisu s tim zadovoljni i koji traže nešto više…

I tako, tražeći, sam došao do mnogih otkrića i saznanja. Iz početka sam se bojao čitati nešto što je “protiv vjere”. Što ako je sve to laž? Što ako je je vjera ipak u pravu? Međutim, odmah sam došao do odgovora: koja vjera? Ima ih toliko različitih i već samo to jasno govori da tu nešto ne štima! Ako je Bog želio to što uči npr. kršćanstvo, “objaviti se” ljudima… Onda zašto postoji toliko različitih vjera? Nezadovoljstvo i revolt tjeralo me je da čitam sve i sagledam sve iz nekog drugog kuta. U svemu tome želio sam biti što je moguće više objektivan.

Neki kažu da su sve vjere dobre… i da sve vode do Boga… da je glavno prihvatiti i držati se svako “svoje vjere”… Međutim, mene ne zadovoljava takav odgovor, jer dosta dobro poznajem različite vjere i znam koliko su različite i nespojive. Npr. kršćani štuju Trojstvo! Isus je u kršćanstvu jako važan kao Otkupitelj… Muslimani štuju samo jednog Boga Alaha… Hinduisti različite bogove… Budisti Budu… ili se zapravo služe različitim tehnikama da bi došli do “prosvjetljenja”. Boga kao Boga uopće ne prihvaćaju niti vjeruju u njega itd. Da ne govorim o obredima koji su totalno različiti i drukčiji! Prema tome što im uopće može biti zajedničko? Skoro pa ništa… Samo kršćanstvo je toliko podijeljeno, da im je puno toga totalno različito, jedino vjera u Krista i u Trojstvo im je zajednička… A uz to se međusobno anatemiziraju kao najveći neprijatelji!

Kršćani i katolici prednjače u svojoj isključivosti! Smatraju da je njihova “objava” jedina prava, a da je sve drugo od đavla. Islam, hinduizam, budizam… ne toleriraju “ni pod razno”. Mislim, toleriraju ljude koji u to vjeruju, ali ne toleriraju ispravnost tih vjera! Zapravo, ako vjerujemo u tu objavu, da je stvarno od Boga, onda tako moramo razmišljati, jer sam pojam objave, otkupljenja, spasenja, zahvaljujući Kristu, ne dopušta razmišljati drugačije. Inače sve to uopće ne bi imalo smisla! Pa i nema, naravno…

Što onda sa svim drugim ljudima koji u to ne vjeruju? To bi značilo da su svi zapravo ništa drugo nego ‘sotonisti’, jer ne štuju Boga koji se je objavio, na ovaj način… Nego nekog krivog boga, sotonu koji je sve to “izmislio”…

E, pa već to je meni odmah bilo neprihvatljivo! Druga stvar koja mi je bila neprihvatljiva u kršćanstvu je ‘nedostatak duhovnosti’. O tome ću opširnije pisati u nekom od tekstova…

Čitavo vrijeme u vjeri me je držalo jedino to što su apostoli svjedočili životom, da su dali svoj život za ono što su svjedočili… kao i prvi kršćani koji su na sličan način svjedočili i davali život za ono što su vjerovali… U sve ostalo sam zapravo prilično sumnjao cijelo vrijeme. Biblija mi je isto bila, iz početka fascinantna… dok nisam shvatio da je zapravo jako kontradiktorna i na nekim mjestima dosta čudna (nasilja, klanja, prijetnje, zastrašivanje i sl.). Pa mi je sve to postalo sumnjivo… Kakav je to Bog koji ovako nastupa?? Koji toliko prijeti… i zašto? Jesmo stvarno tako ‘zli’? To mi je bilo jako čudno…

Kasnije sam shvatio da su mučeništva apostola zapravo bila ništa drugo nego legende… O tome zapravo nema nikakvih povijesnih potvrda… A prvi kršćani… to je druga priča… Ljudi se daju lako izmanipulirati i prevariti, pogotovo siromašni, neuki ljudi. Dovoljno su ih indoktrinirali da su povjerovali da je smrt ništa u usporedbi s onim što im obećava vjera… itd. Osim toga, nije ih bilo više od nekoliko tisuća, kroz nekih 200 godina… Za usporedbu, bilo je puno više mučenika crkve, koje je crkva mučila i ubijala… na milijune…

Počeo sam pisati o svemu tome na blogu, jer sam bio ljut, zbog toga jer sam se osjećao prevarenim… Ali sada, s vremenom, shvaćam da je sve to valjda “moralo biti”. Zapravo ovisi na što se čovjek koncentrira. Ako će gledati na zla koja je crkva činila kroz povijest, onda će neminovno biti ljut i ogrorčen na sve to…

Ja ne želim ići tim putem. Barem na ovom blogu ignorirat ću sve ono što je crkva činila kroz povijest… O tome ima već dovoljno materijala na Internetu i raznim blogovima…

Koncentrirat ću sve više na druge stvari. Kako dokazati zabludu vjere i religija, onima koji traže dokaze. Priznajem da dokaza nema, jer to nije arheologija, ni biologija, ni matematika, ni fizika… Ali ima činjenica koje dovoljno govore same za sebe. Pa ako netko želi progledati, progledat će, ako ne, takvome nema pomoći i neka uživa u ‘istinama vjere!’

One thought on “Činjenice koje govore same za sebe

Odgovori

