Samoostvarenje

Mnogim kršćanima, na ovu riječ diže se kosa na glavi, jer su uvjereni da se sami ne mogu ostvariti (spasiti), nego to mogu samo u Bogu… Bog je, prema njihovom vjerovanju Stvoritelj, pa samo on može dovesti do njihovog ostvarenja. Međutim, trebali bi se zapitati, nije li to obmana ili bolje rečeno prijevara? Ako je i tako da je Bog Stvoritelj, to ne znači da čovjek ne treba ništa raditi na sebi i čekati da ga Bog ‘ostvari’ – već nekako – u ‘nebu’…

Budite savršeni! To je sam Isus rekao i zapisano je u evanđelju… Ali što to znači? I kako to kršćani ostvaruju? Tako što mole krunicu? Ili tako što idu na mise, ispovijedi? Ili tako što pomažu siromašnima? Ili što jednostavno ‘vjeruju u neke istine’? Pa jeli to kršćansko savršenstvo? Ima tu još puno toga što kršćani čine (izuzetno malo njih), a to je život u celibatu, samostanu, siromaštvu, nekom obliku odricanja. Pa jeli to ‘savršenstvo’ kojem teže? Ja u takvom kršćanstvu vidim samo licemjerje i puko nastojanje, ostvariti nešto, a u praksi i životu jednostavno ništa. (po plodovima ćete ih poznati) Po meni, savršenstvo je nešto što čovjek može postići, ali očito na neki drugi način, a ne ovim putem!

Postoje razne tehnike, vježbe, rad na sebi, da bi se to postiglo. Potrebno je otkriti u sebi skrivene moći i mogućnosti! Ja sam još daleko od toga, ali sam otkrio da ima onih koji to rade i postižu konkretne rezultate u širenju svijesti i prelasku u neke druge dimenzije… Pri tom ne mislim na neke hinduističko – newagerske tehnike, kojih isto ima i njih ne preporučujem! Za mnoge, koji ih otkriju je to nešto novo i fascinantno, ali na žalost, ne funkcionalno. Na tom području danas ima puno obmana, a naivni ljudi (kako bi neki rekli – ovce) na to nasjedaju. Kao što nasjedaju na religije (redovito putem “odgoja u vjeri”, vjeronauka, raznih seminara i sl.) slično kasnije nasjedaju i na ove stvari. Ukoliko nisu dovoljno indoktrinirani ili ukoliko shvate da tu nema ništa, a nešto traže – obično naiđu na nešto od ovoga: reiki, bioenergija, astrologija, tarot, razni gurui, sekte, kršćanske ili istočnjačke i sl. A te stvari btw. obično se naplaćuju… Istina se ne naplaćuje – to je skoro pa glavno pravilo!

Osim toga, preferiram osobni put, iako neko voli pripadati nekom pravcu, učenju, učitelju, vođi i sl. a to je najčešće isto pogreška! Vođa i poslušni članovi je odnos koji se najčešće ostvaruje u razno raznim sektama.

Uvjeren sam da svatko treba tražiti istinu, prema Isusovim riječima: Otkrit ćete istinu i istina će vas osloboditi! Nisam se odrekao Isusa, iako ga shvaćam dosta drukčije! Puno se može pronaći u evanđeljima, između redaka, a isto tako u tzv. apokrifnim evanđeljima…

U današnjem svijetu vidimo da ima puno manipulacija, laži, zavođenja, obmana i sl. a to tvrde i kršćani, smatrajući da samo oni nisu zavedeni (he, he) time što ‘vjeruju’. Kao da je vjera u ovo ili ono, neka velika istina. Ne radi se o pukoj vjeri, nego o istini o čovjeku i o pravom putu kojim treba ići do vlastitog samoostvarenja i oslobođenja od robovanja, ne grijehu (kako to tumači Crkva) nego strukturi, društvu i društvenim pravilima, materijalizmu, hipokriziji i licemjerju, bolesnim odnosima u društvu i među ljudima ili jednostavno materijalizmu.

Na tom putu prema istini preporučio bih samo neke učitelje, koji su došli do otkrića u čemu je stvar! A stvar je u tome da ljudi ‘spavaju’, žive u ‘iluzijama’, lažima, koje im netko podmeće za istine ili često jednostavno lažu sami sebe u mnogim stvarima.

Ima puno dobre literature, koja se može pronaći i na Internetu, a ima naravno i puno smeća. No, svatko treba sam prepoznati istinu u svemu tome. Nitko ne posjeduje apsolutnu istinu, nego je ona razbacana na raznim stranama i treba je znati otkriti i prepoznati. Ne želim biti pretenciozan i bilo koga ‘voditi’ ili nagovarati na ovo ili ono. Nego samo želim ukazati na ono do čega sam ja došao, kroz raznu literaturu i autore koje bih se usudio preporučiti, pa ako je tko zainteresiran, neka traži, širi horizonte, pronađe ‘veću sliku’. A to su npr. Carlos Castaneda, Gurđijev, Ouspenski, David Icke, Swerdlow, Osho (ima zaista fenomenalnih misli, ideja i fascinantan mi je općenito, iako ga kompromitira to što je organizirao neku vrstu sekte, ali to je već druga/njegova stvar), zatim Nisargadata, Anthony de Mello, Miguel Ruiz, Sitschin, M. Cremo, Lazarev, Edgar Cayce…

Svi se manje više slažu u tome da ljudima kroz stoljeća manipuliraja određena grupa ljudi (iluminati, masoni) koja zapravo kroz politiku, medije, banke, zapravo drži sve u svojim rukama i masi dozira ‘istine’ u koje narod treba vjerovati i zakone kojih se treba držati… a to im može činiti, zato jer ljudi ‘spavaju’, brinu se samo za materijalnu stranu života, prestiž, čast, vlast i sl. stvari, potkupljivi su… Navodno je i New Age njihov proizvod, da bi se masi dala nova religija, jer u stare i onako ljudi sve manje vjeruju ili ih se ozbiljno drže… U New Age-u ima nešto malo više, ali nedovoljno da bi se bilo što ozbiljno postiglo u duhovnom životu, pa je to više zavaravanje, nego nešto što bi moglo pomoći u nekom pravom duhovnom razvoju… Osim toga, postoji i određeno djelovanje ne ljude putem raznih frekvencija (HAARP, ELF) u cilju programiranja. Današnja tehnologija čuda radi, ne biste vjerovali, što sve mogu… A sve u cilju sužavanja svijesti i sloboda…

Postoji još nešto ozbiljnije, a to je okultno područje. To nije neki oblik sotonizma, što je uvriježeno mišljenje, iako ima možda i toga. To je sklisko područje i ne bih se tim bavio, ali ima i tu zanimljivih stvari, npr. hermetizam u kojem se naglašava kako čovjek koji se time bavi mora biti ‘savršen’ i vrlo moralan, jer se tu radi o opasnim stvarima… Slično kao što ne može svatko napraviti ili igrati se s atomskom bombom, tako se i s tim ne može svatko baviti. To je jedna usporedba koja želi naglasiti kako to nije igra, nego nešto ozbiljno, što nije za svakoga. Zatim postoji i kabala… Neki smatraju da je to isto vrlo moralna disciplina, pa nije za svakoga, a kabalisti su oni koji proučavaju Bibliju, ali na jednom potpuno drugačijem nivou. Za to je potrebno znati hebrejski jezik… A neki kažu da su oni zapravo sudjelovali u stvaranju Biblije i imaju svoja tumačenja, a za puk je to Sveta knjiga u koju treba slijepo i doslovno vjerovati… Eto čime se sve ljudi bave, a neki se drže samo pukog vjerovanja ‘kao pijan plota’ i misle da su ‘Boga za bradu uhvatili’ i žive u iluziji ili nadi da su ‘spašeni’.

Uvjeren sam da puno toga nije za svakoga, iz jednostavnog razloga što je svatko ne nekom nivou. To se tumači inkarnacijama. Neki su ovdje samo da bi ‘jeli i pili’, neki da bi nešto učili i iskusili, ostvarili, a tek ‘odabrani’ da bi nešto postigli i vratili se Izvoru. Tako da oni prvi ovo o čemu pišem neće ni pokušati uzeti u obzir, oni drugi će možda negirati, a neke će možda potaknuti da traže nešto više oko sebe i u sebi. Ovime ne pretendiram na to da budem ‘guru’ bilo kome, nego se samo dijelim sa svojim spoznajama. Kažu da je ‘istina u nama’… Nadam se da je tako, ako i to nije neka obmana… Treba biti oprezan. Sretno u traganju!

One thought on “Samoostvarenje

  1. Prvo bih se htjela zahvaliti za sve informacije koje sam pročitala na ovom mjestu. Naime meni se prije nekih 4 mjeseca spontano aktivirala kundalini energija. Prvo sam se jako prepala i nisam znala o ćemu se radi i tako sam krenula istraživati. Kada sam saznala sve dezinformacije o toj energiji onda mi je tek bilo strašno i mislila sam da je to nešto loše. Trebalo mi je dva mjeseca da se prepustim događajima koji su se munjevitom brzinom nizali. Kao rimo katolkinja sam proučavala od Biblije do New agea, međutim iako sam puno toga našla u Bibliji i otvorile su mi se oči što se tiče svih religijskih laži, ipak sam bila malo u nekom strahu. Važno je shvatiti da se tome samo treba prepustiti, i dozvoliti svojoj podsvijesti da vodi glavnu riječ, um je tu velika prepreka. Ljudi su kod mene uočavali promjene u ponašanju i stvarno nisam više ista osoba, ali sve to u pozitivnom smislu za mene. Nikada u životu nisam takvom brzinom skupljala znanje i radila na sebi. Ja sam isto mišljenja da su to ustvari poruke koje nam je Isus pokušao proslijediti u vrijeme kada je on hodao ovim svijetom. Želio je čovjeka usmjeriti na put do duhovnog razvoja. Mi smo stvarno više nego što mislimo da jesmo. Iako se oko mene nije ništa puno promjenilo, ali za mene je sve potpuno drugačije. Neki novi svijet se otvara, i toga se ne treba bojati. Ja nisam imala nikave susrete sa demonima ni ništa što se opisuje kao posljedica dizanja kundalini energije i slušanja frekvencija.

Odgovori

